69
שנות
ניסיון
 
 
 
 
 

טיפים לאחסון נכון של חפצים לטווח ארוך

יש לא מעט סיבות לאחסון חפצים לטווח ארוך. זה יכול להיות בעקבות רילוקיישן לחו"ל של כמה שנים, בעקבות שיפוץ הבית ומגורים זמניים בדירה שכורה, זה גם יכול להיות בעקבות יציאה לטיול של כמה חודשים ביעד רחוק בחו"ל ועוד. כך או כך, אחסון לטווח ארוך של החפצים היקרים לנו, הריהוט וכל השאר, מצריך התייחסות מיוחדת והוא משימה לא פשוטה הדורשת היערכות נכונה. אם החלטתם שזה הכיוון ואתם זקוקים לשירותים מסוג כזה, הנה כמה טיפים לאחסון נכון של חפצים לטווח ארוך שיסייעו לכם בכך:

לבנות אסטרטגיה נכונה

אחסון לטווח ארוך במחסן ייעודי הוא משימה המצריכה מכם הערכות מיוחדת. כיום תוכלו למצוא לא מעט חברות, המציעות שירותי אחסון מסוג כזה, המספקים מענה מתאים למגוון של צרכים. יחד עם זאת, כדי לעמוד במשימה בהצלחה ובעיקר כדי לשוב לאותם פריטים, ריהוט ואלמנטים שונים שאוחסנו במחסן כאשר הם במצב תקין, בדיוק כמו שעזבתם אותם, מומלץ מאד לבנות אסטרטגיה נכונה של סדר וארגון. יש להתייחס לגודל המחסן עצמו ולחשוב, מראש, איך הכי נכון יהיה להעמיד או להציב את כל הארגזים והרהיטים, כך שיהיה מספיק מקום לכל מה שצריך וגם גישה קלה ונוחה לכל דבר.

לפרק את כל מה שאפשר

סביר להניח שתרצו לאחסן גם כמה רהיטים. אלה יכולים להיות ארונות, מזנונים, שולחנות, מדפים, מערכת ישיבה ועוד ועוד. כדי שכל אלה ייכנסו בהצלחה את המחסן וגם יישמרו בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, מומלץ לכם לפרק מה שניתן. אחסון של אלמנטים אלה במצב מפורק יחסוך לכם לא מעט מקום במחסן וגם עוגמת נפש. כך, בתום התקופה, כשתחזרו למחסן לאסוף אותם, תוכלו לקחת את זה אתכם בקלות, להעמיס על הרכב ולהרכיב מחדש במקום שאליו עברתם. כמובן שלא מומלץ לפרק רהיטים ישנים מאד או פחות איכותיים, שכן לא תמיד מה שמפורק ניתן להרכיב בהצלחה לאחר מכן.

אחסון בארגזים איכותיים

שירותי אחסון חפצים לטווח ארוך מספקים מחסנים איכותיים וראויים לאחסון. יחד עם זאת, ולו כדי להגן על כל הפריטים שלכם כהלכה, ובייחוד מפני לחות ורטיבות לא רצויה, כדאי לדאוג לאחסן את הכל בתוך ארגזים מאיכות גבוהה. מומלץ שלא להתפתות לארוז חלק מהדברים בתוך שקיות אשפה גדולות, אלא בצורה מסודרת בתוך ארגז. כדאי מאד לדאוג לרשום על כל ארגז מה נמצא בתוכו ולמספר אותו. במקביל להכין רשימה מסודרת לפי מספרי הארגזים ולפרט מה יש בכל אחד מהם. אל תשכחו לסגור כל ארגז באמצעות דבק חזק ועמיד, שיוכל לשמור על הארגז סגור כהלכה למשך תקופה ארוכה.

לשמור על פריטים שבירים ורגישים

אלה יכולים להיות תכשיטים יקרים, דברים אחרים בעלי ערך רגשי או כל אלמנט אחר שיכול שהוא שביר, על כולם חשוב לשמור כהלכה. מומלץ מאד לעטוף אותם בנפרד מכל השאר ולהיעזר בניירות או בפצפצים, כשמדובר בדברים שבירים. הקדישו כמה ארגזים לטובת העניין וודאו שהם מגנים כהלכה על אותם פריטים שבירים ורגישים.

לנקות מכשירי חשמל

בין אם זה תנור האפייה שלכם, המיקסר או אולי הטוסטר, כדאי מאד שתדאגו לנקות את אותם מכשירים חשמליים לפני שאתם מאחסנים אותם לטווח ארוך. הרי לא תרצו לשוב אליהם כשהם עם לכלוך ושאריות של אוכל ואבק. שמירת אותם מכשירים כהלכה תאפשר לכם להשתמש בהם בשנית ללא כל בעיה.

גורם ההפתעה

ייתכן מאד שבאותו פרק זמן של אחסון תצטרכו כמה פריטים מאותו מחסן. חשבו מראש באילו פריטים ייתכן שיהיה לכם צורך ודאגו למקם אותם קרוב לדלת המחסן כדי לאפשר גישה קלה ונוחה לכל אחד מהם. בכל מקרה, פריטים שפחות חשובים לכם מקמו מקדימה ואילו את החשובים לכם ביותר, שחשוב לכם להגן עליהם, מקמו מאחור. מה שיכול להיות שתצטרכו באיזשהו שלב, מקמו, כאמור, ליד הדלת, ומה שסביר שלא תצטרכו עד לתום תקופת האחסון, מקמו בחלק האחורי.

למקם לפני נושאים

בסופו של דבר, הרי בתום התקופה תאלצו לחזור אל המחסן ולאסוף את הדברים שלכם אל הבית החדש. כדי שתוכלו למצוא מה שאתם מחפשים וגם להתנהל בצורה נכונה, כדאי לכם למקם את האלמנטים השונים בתוך המחסן לפני נושאים וגם חדרים. למשל, אזור למטבח, אזור של רהיטי סלון, אזור שמוקדש כולו לכל הצעצועים של הילדים, אזור, של בגדים ועוד ועוד.

השתמשו במגבות וסדינים

המגבות שלכם וגם הסדינים הם דרך נפלאה להגן על הפריטים הארוזים. נצלו אותם ו"על הדרך" תוכלו לאחסן גם אותם בתוך כל ארגז.
יוצאים לרילוקיישן של כמה שנים, או לטיול של כמה חודשים? מחפשים מקום לאחסן בו את החפצים שלכם לטווח ארוך? א.גולדרייך היא הכתובת הנכונה. אנו מתמחים בהובלה ובפתרונות אחסון בצפון בהתאמה מלאה, כל זאת לצד שירות ברמה גבוהה ומחירים נוחים. לקבלת מענה טלפוני ותשובות לכל השאלות, צרו אתנו קשר ב – 04-8622557. נשמח לעמוד לרשותכם.