69
שנות
ניסיון
 
 
 
 
 

מחסנים להשכרה

 
שירות של מחסנים להשכרה אידיאלי עבור כל מי שמעוניין לאחסן לתקופה קצרה או ארוכה, ציוד מכל סוג. במקרים רבים, מועד הפינוי של חלל מסוים, לא תואם במדויק את מועד האכלוס של החלל החדש. למשל, נכס חדש שעוד לא מתאים למגורים, מפעל שעובר מקום ויש להשלים את ההכנות במקום החדש ועוד. במקרים כאלו, השכרת מחסן היא הכרחית, שכן יש לשמור על כל הציוד בתנאים אופטימליים. עם זאת, חשוב לדעת לבחור בין השכרת מחסן קטן למחסן גדול ובנוסף, לבחור בקפידה את החברה המשכירה, כדי ליהנות משירות אמין ומקצועי.

מחסנים להשכרה – מה חשוב לבדוק?


כדי ליהנות מכל היתרונות של מחסנים להשכרה, חשוב לבדוק כמה דברים:
  1. מה גודל המחסן? מחסנים להשכרה בעלי שטח קטן או מוגבל, עלולים פחות להתאים למי שיש לו כמות גדולה של ציוד לאחסון. מצד שני, השכרת מחסן קטן יכולה להתאים למי שאין לו הרבה ציוד או רכוש ואז גם העלות של השירות הולמת את הצורך והתמורה.
  2. לכמה אנשים יש גישה למחסן? יש מחסנים להשכרה שבהם כל שוכר מקבל גישה ישירה למחסן ולעומת זאת, יש חברות המציעות השכרת מחסן שאליו הגישה מוגבלת ומתבצעת רק בליווי אבטחה מסודרת.
  3. בהקשר דומה, חשוב לבדוק – מהם סידורי האבטחה סביב שטח המחסן? הדבר נכון לגבי מחסנים בכל הארץ: מחסנים להשכרה בחיפה/צפון, מחסנים להשכרה במרכז ומחסנים בדרום. בכל אזור יש אתגרי אבטחה שונים ולכן, השכרת מחסן צריכה להיעשות רק מחברה המתמחה בין השאר בהיבט הזה.
  4. מהם תנאי האחסון? בין שבחרתם השכרת מחסן קטן ובין שאתם שוכרים מחסן עצום, בדקו את המערכת של בקרת הטמפרטורה והלחות במקום וודאו כי היא פועלת באופן תקין, על-מנת שהציוד שלכם יישמר היטב.
  5. גם המיקום של המחסן חשוב. אם אתם מתגוררים באזור הצפון, חפשו מחסנים להשכרה בחיפה/צפון ואם אתם מתגוררים באזור אחר, מומלץ לבחור השכרת מחסן כמה שיותר קרוב למקום מגוריכם. כך, כשתרצו לשחרר את הציוד, לא תצטרכו לנסוע מרחק רב הלוך וחזור.

כמה עולים מחסנים להשכרה בחיפה/צפון ובשאר הארץ?


המחיר של השכרת מחסן משתנה מחברה לחברה ויכול להיות מושפע גם מגודל החלל, מידת השכלול של המערכות המתפקדות בו, ההון האנושי המופקד על האבטחה ועוד. לכן, מומלץ לעשות סקר שוק מקיף, לפני שבוחרים חברה המתמחה בתחום השכרת מחסן ולבחור את זו המעניקה לכם מקסימום שירות איכותי, במינימום מחיר. לצד זאת, לא כדאי להתפתות אחרי חברות המציעות לכם מחיר נמוך במיוחד, שכן זה עלול לעיתים להעיד על רמה נמוכה של שירות לקוחות או רמה ירודה של איחסון. בסופו של דבר, השאיפה לחסוך במחיר תחזור אליכם כבומרנג וכדאי להימנע מזאת מההתחלה על-ידי השכרת מחסן מחברה אמינה, המציעה מחיר נגיש אך לא נמוך מדי.

צרו קשר עם חברת העוסקת בתחום השכרת מחסן


את הבירור ואת סקר השוק, כדאי להתחיל כבר עכשיו. לכן, גם אם המעבר שלכם מתרחש בעוד כמה חודשים, בדקו וסגרו דיל מעכשיו, עם חברה העוסקת בנושא השכרת מחסן.

השכרת מחסן קטן או גדול אצל א.גולדרייך


חברת א.גולדרייך מתמחה בתחום של מחסנים להשכרה בחיפה/צפון ומעניקה שירות ללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, מכל רחבי הארץ. השכרת מחסן דרך א.גולדרייך מבטיחה לכם שקט נפשי וידיעה כי אתם מקבלים שירות ברמה בין-לאומית, במחסנים השומרים על המיטלטלין שלכם בצורה אידיאלית. לפרטים נוספים ולשירות השכרת מחסן, צרו קשר: משרד בחיפה: 04-8622557, משרד בקריות: 04-8701020

 
 
 
 
 
23.08.2019
 
6 דקות קריאה
 
 
 
 
הישארו מעודכנים